Myslördag

Åkte till Angelica och träffade henne på stan, vi drog till die lägenhet och satte oss och drack lite öl och pratade :) möjs. Vid typ 10 gick vi till La Scala och shotta lite :) haha gottgott.




Vi fick sällskap av nån adam och hans vänner som tydligen precis hade varit i malmslätt hos folk jag känner. Efter ett tag drog vi vidare till Plaza och skaka lite rumpa. Plus att jag såg min stora kärlek. Saknar han. Han är perfekt ju, lång, snygg och allmänt bäst. haha precis som när vi gick i 4:an :D





Vaknade upp hos angie och klarade tilloch med att väcka henne. Duktigt Evelina. Vi drog en B&J som frulle. haha stadigt! Sen åkte vi åt olika håll. Jag till kärna skola <3 för att rösta. Wihuu det var ju intressant. Mamma mötte mej där och sen åkte vi hem och gick ut på lång promenad till vikingstad där vi träffade Fia (min förra frissa) och hennes son, stod och pratade lite med henne och sen gick vi hem och käkade.


Nu sitter vi och kollar på Dagboken. Kollade på den igår och var tvungen att se den igen.


Gullgull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0