Puss och Kram Linnea :)

hihi

Midsommaraftonen var grymt värd och det vra jätte kul. Massa esteter som chilla runt och sjöng och spelade. jag gillart! Linnea hade fixat allt asbra och vi fick godaste kladdkakan med smält choklad på och gladd och jordgubbar <3 grr. Vi röjde singstar med HSM och massa annat.

Pratade med angelica gullet med. hade varit kul om hon varit med också men vi får hänga massa andra ggr istället! Typ när vi bor ihop <3

Vid 12 på natten firade vi ju såklart Angen som blir myndig och allt. Hon fick en väldigt het dans av Adam. Roligaste hittils :) Vi ses på korgen bruden!

Ringde syrran vid 2 så fick jag skjuts hem och jag dog i sängen vid 3 typ :)

Tack Linnea för allt bestyr <3

Idag har jag städat massor så nu är det asrent och fint här. Är väl inte i mitt toppskick så kan typ inte äta nått :S Inte för att jag behöver direkt.

Bilder från kvällen kommer när jag orkar.

Nu ska jag gå och sova lite eller nått. Måste återhämta mej lite.

Seeyah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0