schteeek

Najs dag med massa sol :)

Vaknde jättesent och blev jätte arg för att jag hade missat jätte mycket sol :( sprang iallafall ut och åt frukost i solen (frukosten bestod av en drickyoughurt, avanserat aight?) iaf så hoppade jag upp gräsklipparen och gled runt på den i cirkus 2 timmar tills hela gräsmattan var klippt, duktigt! När jag var färdig med denna prestation så la jag mig och lapade sol till den gick i moln för mkt då gjorde jag lite mat och tog sedan blien till träningen där jag mötte upp sis. Vi jsg dog av värmeslag i hallen för det var som en jävla bastu :S menmen skönt med lite träning :)

Ikväll blire kolla på film med sis och peppa för sol och bad med cissi babe imorron :)


later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0