Studenten!

Fy fan vad dem är bra.

Hjälpte ju till på studenten idag och det var helt sjukt sorgligt och lyckligt. Alla var galna och hade typ högsta musiken på i bergsprängare eller nått och dansade och skrek som fan. Var underbart att se dem. När vi var i kyrkan så tjöt väl alla har jag en känsla av. När Dennis sjäng/spelade "how many roads must a man go down" började alla lipa. Till och med vissa killar (assött) Jag satt och tjöt och alla på min rad gjorde väl det med typ. Sen skulle Sandra i NF prata och det gick ju inget vidare. Hon fick ta några djupa andetag och sen fortsatte hon med ett jättefint tal där alla började tjuta igen. Sen talade Joel och han sa typ "jag kan ju inte börja lipa då kommer jag ju hånas" Alla var jättesöta!

Sabinas tal var också jättefint och hon fick igång studenterna ordentligt precis innan dem skulle springa ut. :)

Jag peppar som fan till min student men jag vet att jag kommer vara asledsen när jag väl är där fast jag kommer vara asglad samtidigt.

Ikväll blire att titta på Dagboken för första gången. Spännande.

Mamma var med Mimmi hos veterinären idag och det visade sig att hennes lever är dubbelt så stor som den ska va och att hon har en svulst på den. Hon sa att om hon visar minsta tecken på att må dåligt borde vi komma in och avliva henne. Fan. Hon är som en syster. Ni som tycker det låter dumt kan ju dra nånstans för hon betyder jävligt mycket för mej.



Nu ska jag käka middag :) Mumma

Pussis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0