The Summer is here to stay i think..

Vaknade jätte tidigt som alla andra dagar eftersom mitt rum är en bastu på morronen :S men det gjorde inget eftersom jag ändå skulle till ica och snacka lite med jöggan :P. Cyklade dit i asfint väder och cyklade sedan en omväg hem för att försöka hitta en grej men misslyckades :(

När jag kom hem så la jag mej i solen som alltid och stekte där ett tag tills det blev för varmt och poolen skulle invigas. Jag docppade tån i vattnet och den blev väl blå, så kallt var det! Okej lite överdrift kanske men ändå! Jag lyckades iaf doppa mej och simma rrunt lite och sen har jag gjort så hela dagen och är nu ganska brun enligt mig och brännskadad enligt mamma :) fint.

Efter att ha stått i solen i 10 timmar var jag ganska slut igår :)






Egobruden när hon solar!

Nu ska jag döscha
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0