Vadstena and back again...

Blev väckt av syrran imorse vid 9 för vi skulle åka till Vadstena och välja ut tapeter och färg till Angelicas och min lägenhet. Vi åkte först och kollade på lägenheten för jag had einte riktigt koll på färgerna men efter det drog vi till måleriet där Anette hjälpte oss och fixade en snygg fondvägg :) det blir nog najs.



bränd tjej men hon klagar inte!

Vi tog sedan bilen tillbaka igen och åkte till sjukhuset för syrran skulle lämna blod. Jag funderar ju med på att börja med det men tycker ju det gör så sjukt ont när dem sticker :S blää satt och kollade när dem tryckte in nålen i syrrans arm och det lockade inte direkt...mitt i allt ringer linnea och frågar om jag vill hänka till tinnis. Klart man är på lixom, hur länge kommer vädret vara såhär bra???? Vi åkte iallafall dit och stekte i cirkus 4 timmar och sen åkte jag hem. Har just duschat och smörjt in mig med massa kräm. Hoppas brännan håller.

Sitter och funderar på om det blir utebio tonight.

Nu kom mamma och pappa hem, måste väl gå ner och krama dem.

Kommentarer
Postat av: Fabbish

Stekarn^

2009-06-24 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0