Beslutsångest till 100%

Okej jag har ju haft sovmorgon och bara för det så fixade mamma massa nummer till praktikplatser. Jag kände mej tvingad även fast jag vet vart jag vill vara nu och kanske får det, Puss på angelica isåf <3 men iaf så ringer jag till sydlines en resebyrå och bussbolag och dem säger att dem är intresserade av praktikanter under sommarn som kan följa med ut på resor runt i europa och till stockholm och GBG. Jag bara hej kul att det här är drömpraktikplatsen för mej, dock vet jag inte hur sympatiskt bolaget är....Men det som lockar mest på det där stället är ju att dem åker till kroatsien, mitt drömland!

Jag vill dock spendera 3 veckor av sommaren med angelica för hon är bäst. Puss påna <3

Ska snart åka till skolan nu så hörs later...

Kommentarer
Postat av: Angelica

puss på dig<3

2009-03-06 @ 19:33:14
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0