Dag 3 här uppe

Min blogg blir lite av en mini reseblogg nu när jag är här uppe bara så ni vet :)


Idag började jag kl 7 efter en sömnlös natt. Jag har fått lopper i sängen eller nått...har stora sår efter att jaf kliat som en galning, sexigt! menmen sånt är livet, angelica tror att det är skjortan som har nått medel på sig som gör att det kliar så det kanske det är :). Jag har iallafall slutat nu efter en väldigt ansträngande dag. Vi var 3 praktiserande elever plus en anställd så vi hade inte så mkt att göra men det fixade vi till. Vi har typ storstädat hela hotellet känns det som...hoppas alla uppskattar det :). Just nu känns det som om jag har benhininflammation eller nått....jag ska snart dra till gymet och träna lite och nsen ska jag gå till spat och relaxa lite. Kanske blir tillsammans med Linda om ho inte sover hela kvällen. Angelica började just jobba och slutar vid 9 så henne lär jag inte se mkt av :/ det kanske är bra atta vi inte jobbar ihop, då skulle vi säkert döda varann men saknar henne <3

har hittat lite mer bilder från uppresan som är tagna med riktig kamera

peppat folk :]datanördar på tågetkan ju inte klaga på utsikten.


Nu ska jag gymma.

Puusss <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan Gumman!

Ja nu kan mamma läsa också men du ska väl inte skriva så mycket hemligheter.

Det kan ju vara tvättmedlet i lakanen som du reagerar mot om det inte är så att du har haft något annat nytt plagg på dig. Fortsätter det så här kan du pröva att köra lakanet i ett extra skjöljprogram om ni nu har tillgång till tvättmaskin eller fråga personalen. Kul att läsa att ni har det under kontroll i alla fall. Och hoppas att ni kan ta er ut på lite skidor också. Så det blir lite frisk luft för era kinder.

Pussar och Kramar från oss här hemma.

2009-03-24 @ 17:05:47
Postat av: Natalie

Hej gumman! Spat låter hur skönt som helst, jag tänkte gå dit på torsdag kväll, om du kan då kanske du vill joina? Vi kan väl höras i morgon? Skönt att allt verkar vara bra nu :) Här rullar det också på! Både louice och jag är lediga på dagen i morgon men jobbar kväll sen från klockan sex och frammåt. Hör av er om ni är lediga, vi hade tänkt att sola :) Kram!

2009-03-24 @ 21:55:11
URL: http://nataliesnorge.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hej gumman! Spat låter hur skönt som helst, jag tänkte gå dit på torsdag kväll, om du kan då kanske du vill joina? Vi kan väl höras i morgon? Skönt att allt verkar vara bra nu :) Här rullar det också på! Både louice och jag är lediga på dagen i morgon men jobbar kväll sen från klockan sex och frammåt. Hör av er om ni är lediga, vi hade tänkt att sola :) Kram!

2009-03-24 @ 21:55:37
URL: http://nataliesnorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0