Dag 4.

Nyss hemkommen från träning och spa :) det kommer bli en trend i mitt liv asså.


Snackade med natalie förut och dem verkade ha det trevligt i solen uppe på nystua eller vad det hette. Måste gå dit med dem och angelica nån gång :)


Jag börjar ju klockan 3 idag så hade sovmorron...skönt. Sitte just nu och käkar nötter och lapar sol som skiner in genom mitt fönster. Det är allt ganska så mysigt här asså!


Jag känner mej grymt stressad inför, sam B och matten. Kommer gå åt helvete, behöver syrrans hjälp med matten för angelica och jag kom fram till att vi fattar lika lite båda två.


Nu ska jag nog sola lite. Puuss <3


Saknar

Tänker på er <3


Kommentarer
Postat av: Natalie

Det var hur mysigt som helst, nästa gång får vi se till att du är ledig :) Hör av dig när du slutar i morgon så ses vi då! kram

2009-03-25 @ 15:33:44
URL: http://nataliesnorge.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du vet att du alltid kan komma till mig med matte. Skicka över nåt tal så kan jag försöka förklara det för er. Hoppas bara att det är nåt jag kan, men det visar sig ju :)

Vad avundsjuk jag blir på dig som har tillgång till både spa och gym. Det är ju inget man är direkt bortskämd med här hemma. Du får väl vara lite snäll mot mig nästa gång vi boxas. Annars kommer väl mina armar flyga allvärdens väg om du är på gymmet ofta :)

Ta hand om dig! Puss puss

2009-03-25 @ 17:36:48
Postat av: marie

jag är också stressad över matten! och när vi kommer tillbaka så ska vi ha massor nationellaprov, det gör mig ännu mera stressad!!

jag skanar dig och hoppas att du har det bra hjärtat!<3

2009-03-26 @ 18:41:43
URL: http://marieliljaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0