Dag 5.

Så var det dag 5 här uppe. Tiden går ganska fort måste jag säga!


Igår var jag med på middagen för första gången, det var sjukt kul och jag fick ta hand om typ 4 bord själv. Plus att jag fick driks, 25 kr men ändå :D haha. Vi har även fått reda på att vi ska få liftkort och speciellt kort som visar att vi jobbar här så vif får typ 50% rabatt i hela backen. Najs.


Idag så sov jag ganska dåligt, var typ jättenervös att jag skulle försova mej så tittade på klockan stup i ett. jobbigt men upp kom jag och fick jobba hårt eftersom det var massa folk. Jag ryddade först massa bord men sen blev det massa disk så då ställde jag mig där och hade askul, visste inte att det kunde vara så kul att diska....(tro inget nu mamma, det är inte samma sak när det går på 2 sekunder) hihi. Jag tror även att det finns en chans att jag hamnar i norsk TV, coolt. Jag fick höra av småtjejerna som gör praktik med mig att det var en filmkamera så då gick jag ut för att kolla, sen såg jag massa disk så gick och ryddade av och när jag sedan tittar upp har jag en kamera mitt i ansiktet. Det hjälpte ju inte min redan ostadiga arm lixom. Min dag jobbdag gick väldigt snabbt även fast jag var svimfärdig stor del av den.


Till lunch käkade jag pannkakor och bär och lite grädde. Fett najs. Efter det lsutade jag och Angelica började jobba istället. kuul att vi träffas så mkt gumman! Jag gicik iallafall hem och Natalie och jag bestämde oss att gå på spa:t efter att jag tränat, så vid halv 5 så träffade jag natalie och lollo men lollo ville träna och natalie spaa så jag hänkade med natalie :) Vi hade jävligt kul och mycket att prata om. Plus massa bilder som kommer när internetet funka rlite bättre. Är en aning trögt här uppe :P

Just nu sitter jag ensam och funderar på om jag vågar se beck - i guds namn. Angelica sa att den var jätte läskig och jag som är så rädd av mej vet inte riktigt om jag ska kolla den eller SATC. Angelica var nyss här för att hämta sitt älskade lypsyl, fick veta att stackaren måste jobba till typ 23 istället för 21, men hon verkade inte alltför ledsen för det så det var ju bra det :) Det är bara jag som blir ensam istället. Imorrno är vi lediga iaf och ska nog kolla in stället lite mer och hälsa på natalie när hon jobbar uppe på nystue.


Ska kolla film nu!
Puuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0