Dag 6 även kallad ledig dag.

Idag var angelica och jag lediga. Sköönt. Vi sov till halv 11 och gick sen till frukosten. Efter det bar det av till andra hotellet och vi skulle sola, men det var stängt då så vi gick och hälsade på Natalie i nystuen och jag åt våfflor. Gott. Sen drog angelica en solning och efter det gick vi och handlade, maten är inte så jättebra för mej eftersom dem typ inte lagar vegetariskt så jag köpte lite päron så jag inte ska proppa i mej massa godis. Dock köpte jag en chokladkaka som jag ska käka ikväll hemma hos natta och lollo eftersom det är final i let´s dance och dem har svenska 4:an så ska vi mysa lite hemma hos dom :).

Efter inhandlingen gick vi som vanligt till spa:t. Möjsigt och nu ska vi snart äta mat, hoppas på nån fisk eller nått?

Måste säga att det var sjukt snöigt väder idag!!! Det kändes som snöstorm.

Lite bilder från dan...


Nyvaken tjej

En snöig angelica

Kängorna fick tas fram <3

Cool tjej

Igen

söt tjej äcklig gås

Angelica drog en solning

snygga och nakna

Ska dra! Puuss

Kommentarer
Postat av: Julia

Ni verkar ha det bra också ju.. lyx att få gå och bada varje dag! Saknar er<3

2009-03-27 @ 22:02:01
URL: http://juliaax.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad roligt för dig att ha lite ansvar. Fattar vad du menar med disken :) Vad härliga bilder från spa:t. Det ser riktigt najs ut. Blir sugen på att simma när jag ser vatten-bilderna :) Fast det är väl lite skillnad på spa:t och simhaööen här misstänker jag.

Det känns skönt i mitt hjärta att det iaf låter som att det är rätt bra däruppe. Behöver jag inte oroa mig så mycket för dig.

Jag kunde få ur mig veckans aggretioner i går oxå. Boxades med Annika. Det var kul. Får se vem jag kan få med nästa vecka. Måste ju hålla uppe mina skills tills du kommer hem igen :)

För min del är det rätt körigt nu(säger jag väl alltid att det är) Det är mycket som ska göras och dessutom ska vi ha en redovisning som jag inte tycker om. Det är generellt jobbigt att prata inför folk, men det blir ännu jobbigare när man inte har klart för sig vad det är man ska ta upp. Helgen kommer att präglas en hel del av skolarbete...

Jag får påhälsning av Duchess iprincip varje morgon. Hon kommer runt femsnåret, men idag dröjde hon ända till kl sex. Kunde inte somna om så jag gick upp då. På vardagarna brukar jag annars försöka somna om, men det är lite svårt när katten lägger sig rakt över huvud och hals :)Men det är lite charmigt ändå.

Hoppas att ni kan åka lite skidor om ni är lediga i helgen.

Ha de bra!

många pussar och kramar!

2009-03-28 @ 06:45:55
Postat av: Mamma

Hejsan lilla gumman!

Vi saknar dig också det är lite mindre stökigt överallt hi hi.Och självklart tyst.

Vi satt och kollade dansen också men såg inte sista röstningen men läste det i tidningen i morse. Jag ska ta mig en cykeltur till morfar och sätta upp lite blommor på graven, sen blir det ett besök på ica lite smågodis till kvällen ska man väl ha. Måste lämna tillbaka all kyckling vi hade köpt. Det är sabotage, någon galning har tyck i glas bitar i kycklingen och det är inte så smaskigt att äta ett steg närmare vegeterian livet!!! I kväll ska jag leka lets dance stjärna hoppas jag vi ska ju till Ljungsbroparken och svänga våra lurviga. Vi lånar ut din säng till Malin och Jörgen jag har lagt undan din dagbok så det blev lite mindre knöligt.

Vad kul att du tycker det är bra på stället nu. Ni får ju säkert lära er en hel del nyttiga saker inför eget boende. Det brukar vara lättare att hålla reda på saker när man inte har någon som städar och plockar åt en. Vi hoppas att det funkar för Angelica också så ni inte sitter och gråter och längar er fördärvat hem. Vågade du se filmen eller blev det för mycket för dig? Jag tror jag vet svaret!! Igår när jag var hos mormor och Brita bad de att jag skulle hälsa så mycket. Det var lite virrigt men ändå hade hon koll att det var du som var i Norge. Om du vill så kan du skicka mail till farmor så kan hon ju gå in på din blogg och läsa vad du gör och hur du har det.Du får väl förklara hur man gör adressen är [email protected] Nu får du ha det riktigt bra och njuta i backen!!?? Pussar och Kramar mamma och pappa





2009-03-28 @ 09:14:58
Postat av: angelica

gr! evelina håller i gåsen

2009-03-30 @ 12:41:00
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0