Dag 9. Förmiddag/eftermiddag/kvällen.

Jag började jobba vid 11 på morgonen och slutade vid 6. Det är lite segt att kockarna typ inte vill göra vegetarisk mat åt mig så jag sitter och käkar kneckebröd till kvällsmat. Känns ju lyxigt...haha. Men jag överlever. Alla blir typ lite msått irriterade på mej känns det som bara för att jag är vegetarian så då vill ju inte jag stå och tjata på att dem ska göra särskild mat bara för mej....

Har iallafall varit och tränat och nu sitter jag i sängen nyduschad :)



jag älskar gymmet :)



Myys



Lite ego i solnedgången. Fint att det ser ut som om jag har askort hår också.


Imrogon är Angelica och jag lediga så vi funderar på att åka lite i backen. Vi får låna Nattas och Lollos liftkort eftersom dem fått av sin praktikplats. Tack för det! Hoppasd det blir fint väder bara :)

Jag sitter och stressar upp mig för alla prov och inlämningar vi har när vi kommer tillbaka till skolan, fett nervös att jag ska ha massor att göra när man väl är hemma igen..Ska nog försöka göra lite sam B snart. Eller så blir det nån bra film., Vilket väger tyngst lixom....


Nu ska jag ta itu med någonting iallafall.
Puss och godnatt på er som lägger er tidigt, typ min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0