Dag 9. Morgonen

Lite mer bilder från gårdagen:



Coolers brudar



Jag ute på äventyr i djup snö...slutar illa.


Jag ska visa och berätta lite om festen igår också....lite lagom galet sådär.

Angelica opch jag som jobbade kväll fick stanna kvar till typ 10 för att all personal skulle få gå hem och fixa iordning sig och angelica och jag som sket i vilket jobbade kvar där och hade trevligt. När vi tillslut var färdiga där så giuck vi hem och kollade lite SATC. När klockan var runt 11 så bytte vi om och helt plötligt hör vi "norksa" röster och så slår dörren upp och där kommer Lollo som tror hon kan norska och sen Natta efter. Väääldigt nyktert för den delen? haha



Finns inga ord <3



glatt värre

Vi gick iväg till festen och var där och tog såklart massa bilder.



Gillar pussans cooling pose



lollo var pepp :]



happy



myyys <3

 vem sa att hon var normal?



puss



Vi har en backe ner till våran stuga och jag hade halkiga skor....:S jag ramlade inte iallafall.
När vi kom hem satte vi på SATC och kollade på det tills klockan blev 3-4 nån gång, Då somnade vi :)



Japps så kände vi för den kvällen/morgonen.

Kommentarer
Postat av: marie

snygg äru evvs <33 min partypingla!! :D haha alla festar på sina praktikplatser, utom jga och jenna ;)

2009-03-31 @ 20:47:12
URL: http://marieliljaaa.blogspot.com
Postat av: angelica

vi festar inget^

2009-04-01 @ 22:10:30
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0