det är helt klart vår nu.

Jag har vistats i solen hela dagen idag. Eller tills nu iaf.

När jag gick upp och åt frukost så såg jag vilket grymt väder det var så jag drog fram fåtöljen till balkongen och öppnade dörren och satt där i cirkus 2 timmar. Underbart. Tog såklart massa bilder under tiden.
Some of them....




När klockan blev runt 12 drog jag på mej jogging kläderna och gick ut och sprang en runda, bland allt folk från saab som är ute och går vid lunch.  MYSIGT!

När jag kom hem så fixade jag lunch, typ sallad, quorn, potatis och vitlökssås. hejhå nyttigt då.


Efter att jag ätit och lekt lite med katterna så kom jag på att jag skulle fixa en sak innan jag åker till norge så jag hoppade på cykeln och cyklade in till malmslätt och fick detta ärende avklarat det med. Så effektiv man kan vara.
 Allt medans man har solen i ögonen.

Lite bilder här med :]




Har börjat lägga fram vad jag ska med till Norge och tror jag kommer behöva två resväskor  :S

Måste få hjälp av mamma asså...

Nu ska jag bara ta det lite lugnt.
Pusshej <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0