Faan

Kul att jag nu ligger här VAKEN kl 08.51. När jag egentligen kunnat sovit.

Jag skule träffa en tjej från scandic idag kl 10.00 så precis när jag käkat frukost och skulle gå och klä på mej så får jag ett sms där det står att stackarn är sjuk. Trist för mej med som blev ledig en hel dag helt plötsligt. Menmen life sucks.

Men fan kom på att jag kan kolla one tree hill och gossip girl nu istället :D najs evelina


Efter att jag kollat det kommer jag dra på mej mys dress och gå ut och gå/springa till mormor i ryd och umgås lite med henne och sen ikväll blire träning. Love it!


Måste dra!
Puss.

Kommentarer
Postat av: cissan

scandic, höh? ska du med jobba där i sommar? :D <3

2009-03-16 @ 10:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0