gulligull

Okej nu ska jag berätta vad som hänt. 

Jag var inne på match.com upp och jag tänker jammenvisst klart jag ska bli medlem. så jag fixar en sida lite snabbt och godkänner den. Jag trodde inte det skulle funka för det kom upp nån prenumeration och då kryssade jag det. Men nu har jag fått massor med meddelanden och foll som skickar  blinkningar och  mejl. Dock måste man typ prenumerera för att man ska kunna vara seriös men jag fattar inte riktigt sidan och pallar verkligen inte betala för att hitta en kille lixom.

Men nu till saken. Har percis fått ett mejl från en kille och jag tyckte det var så sött!

Tja!
Ja är en singel kille på 23år som tkr du verkar som en supergo o söt tjej.

Jag skulle väldigt gärna vilja få chansen att lära känna dig närmare om ja får de?

Vad har du hittat på i helgen då?
Pussar o kramar
//S


Söt kille enligt mej.



 



Saknar sommaren och att få vara brun.
Våren börjar iaf närma sig lite minimalt.
<3
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0