Gym, spa och ensamhet.

Jag gymmade lite lagom blev bara 40 minuter för att jag skulle hinna med spa:t. Och herregud vad mysigt det va rdär. Bubbelpool, vanligt pool, romerskbad, ångbastu, vanlig bastu, och en sjukt underbar dusch! Jag kommer säkert gå till spa:t bara för att duscha. haha. Jag tog inte med nån handduk dit för trodde inte det skulle behövas, antog att man skulle få det. Jag och en medelålders norsk man började iaf prata när vi satt och bubblade. Väldigt trevlig. Sen gick jag iväg och skulle leta handduk, det slutade med att han fick gå in i serveringen i badbyxor medans jag stod i bikini och rinnande hår utanför...komiskt, vi fick iaf våra handdukar och jag gick sedan och åt jättegod pasta. Tack!


Nu sitter jag och saknar angelica, hatar verkligen att vara ensam! Plus att jag får söta meddelanden från familjen. <3


puss på alla särskilt familjen. Saknar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0