Hejdå...

Hejsan igen.

Kan ju ta och berätta om min dag igen då eftersom det verkar ha blivit en trend :)

Jag tog cykeln vid 10 imorse och tog mig till cloettaboden i Gamla Linköping. Vädret var väl inte direkt på min sida men det avr mysiigt ändå. Efter det så cyklade jag till toprnby för att köpa en kontakt till datan och sen hem igen. Blev runt 3 mil på cykeln och jag som inte cyklar så väldans mycket eller långt iaf har nu ganska så jävligt ont i rumpan. Underbart!


Tog såklart massa bilder :)







Väl hemma så käkade jag med syrran och pluggade lite matte och packade lite mer. Har med mej hur mycket som helst att äta på tåget :P typiskt mej.
Sen drog vi iväg på träning. Boxning som alltid på fredagar. Gillade peppningen vi fick :D najs.


Nu sitter jag här och oroar mig för allt jag glömt. Det viktigaste är iaf tågbiljetterna och dom tror jag jag har packat ner. ska kolla det innan jag går och lägger mej.....


Menmen...imorgon åker jag iaf. Kl 07.20 från Vikingstad station, träffar antagligen lollo och angelica i linköping, och natalie i norrköping :)



Puss och hejdå på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0