Helgen

Min helg har varit händelserik, fast det har kännts som om jag inte gjort något.

Fredag:
Första skola sen till lkpg och vandrar runt på stan och sen åka och boxas med syrran. Sen fixade jag iordning mig på typ 20 minuter (duscha, sminkade mej, klädde på mej och fixade håret) och åkte sen till station för att ta tåge till norrköping.
Träffade marie och anna och köpte pizza ( evelina har dåligt samvete) sen gick vi hem till caroline och festade lite innan vi drog vidare och sedan hamnade på palace. Dans hela natten och hade fett kul. Marie och jag fick gå hem ( jäääätte långt) Kom hem runt 4 på morronen. Väl hemma så fick vi en mini chock av att det låg någon utanför maries rum, haha.Sen kom hennes bror in och var jätte söt och gav oss hans astjocka och enorma täcke. TACK! Vi frös inte iaf





Lördag:
Vaknade jag hos marie och vi åt massa frukost. Gotti! Sen gick vi lite på stan och kirrade skjortot till praktiken. Sen tog jag tåget hem och höll även på att misa hållplatsen för jag sov tills tåget stannade. En aning stressigt blev det. Kom hem och åt våfflor med farmor och farfar och städade sen mitt rum kliniskt rent. (stolt tjej) Kvällen blev chill fick ett fyllesamtal vid ett. Jag va rnog licka borta som han var men det var gulligt.

Söndag:
Upp vid tio och käka frulle, fixa med lite grejer sen köra lite bil och tjäna lite pengar. Sen köpte mamma byxor till mej till praktiken och sen hem och grilla och sen träna.

Nu sitter jag och kollar på beck och lyssnar på nån jävla marockan som säger att jag är tjock men inte jätte tjock. Tacktack det värmde ju.

Många av mina söta vänner är nu borta på fjällpraktik, hoppas att alla har det asbra. Gullan längtar int ehem alltför mycket och det är ju bra det. Saknar bruden <3

Nu ska jag dra!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0