Home again.

Okej är just hemkommen efter att ha gått hur lååångt som helst. plus att jag sprungit,hoppat,skuttat och gjort alla möjliga andra konstiga saker som gjorde det hela jobbigare.

Iallafall så kom jag till ryd och tänkte att jag kunde sola lite för kände mej så blek och söt. Kommer in och säger
- jag skulle vilja sola i 20 minuter, kan jag växla pengar här?
- Javisst! men ska du verkligen sola i 20 minuter du är ju ganska blek...
- Evelina tittar på sina händer och ler lite fånigt, vad då då?
- Solariumen är väldigt starka så du ska nog sola högst 10 minuter och det är verkligen max!
jag bara okej men då solar jag väl bara i tio minuter.

När jag väl låg där var jag fett nervös att jag skulle stekas därinne elle nått.
Det tog lite iaf men måste göra det igen några gånger så man kan bli lite fräschare.


Nu ska jag vara duktig och plugga matte, eller om det kanske blir film innan träningen. Vi får se.

Hade gött. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0