Lite assistans please?

Okej jag känner att det här kommer bli ett långt inlägg så nu kan ju förbereda er....


Har varit och tränat med syrran, boxpass som var dyngjobbigt och det kändes som om en hink med varmt vatten hade hällts över en när man skulle duscha. Myyys. Jag körde iaf hem och ska hämta mamma, katarina och lena för att köra hem dem från minglet som ska vara där. Det fanns "saft" så dem behövde taxi hem så jag fick assistera.

Just nu fick jag sms från lollo som snackat med sin vän om tatuering men jag vill ha en speciell grejj som betyder mkt för mej så vill vara säker på att det blir rätt så jag kommer nog gå till nått ställe i lkpg :) jag vill göra det nu på direkten.

dessa vill jag också ha någonstans. vet bara inte var...

Imorron blire utgång med Angelica så vi ska mysa till det lite. Hon är bäst den tjejen <3

Har börjat tänka på hur mycket jag kommer sakna alla när jag åker till norge på fjällpraktik i tre veckor...angelica kommer hata mej för jag kommer väl klaga som en gris konstant. Nerrå jag har ju henne så jag kan ju inte vara ledsen :]



Jag håller på att avlida av allt plugg vi har också.
 Plus att en vis aslärare bara trycker ner mej konstant
så jag ska sluta anstränga mej alls i dennes ämne.
hat.



Hälsning till marie jag hoppas din tredje plan går i lås :P
eller någon av dem andra planerna,
stå på dej bara
så löser sej allt. Jag vet det <3























Nu ska jag fördriva tiden med någon spännade. Puss på er pussgummor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0