Lite halvsjuk sådär..

Tog bussen hemmifrån vid 12 efter att ha käkat lite glass :) mjau




Stan med angelica var såklart ashärlig. Shoppade ett par byxor till moi :D fett coola, kommer dock inte använa dem förrens det blir varmt :]

Sen åkte vi till ikano/ikea och kollade runt lejte...pizzaslize in my heart <3


Vi drog även en solning på feelgood. Vi blev lite stekta :D haha. Fett vramt var det sen iaf...vi drog till donken och käkade lite pommes....mumms.


På lördag ses vi igen om inte innan. Då drar vi till norge!

Träffade cissi på stan också, fett länge sen ju!!! men vi kanske ses på torsdag på träningen. Hoppas! <3

Tog bussen hem från stan och gick sen hem. Hoppas ingen var i närheten så högt som jag sjöng. Stackars den personen isåf :P



Nu sitter jag i soffan och myser och har precs kollat på andra avenyn. Helt CP äre men ganska underhållande att titta på
.



Nu ska jag göra nått bättre än att sitta här.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ascool t-shirt tycker jag det där ser ut som, vart är den ifrån? :)

2009-03-18 @ 18:18:55
URL: http://sofiaulvan.devote.se
Postat av: Angelica

hahah, röda kinder ^ puss på oss :)

2009-03-19 @ 23:09:04
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0