promenad = skoskav

Jag vaknade hos angelica efter att vi varit ute i lördags. En jättemysig chillkväll med underbar <3 vi tog det lite lugnt på morronen och bestämde oss sen för att gå från Sturefors till Ekoholmen, för dem som vet är det inte bara 500 meter utan några kilometer.



Jag hade haft klackskor dagen (bilden) innan men ängeln var så vänlig och lånade ut ett par converse. Vi vandrade iaf mot Ekholmen och jag gillar att gå så det var rchill. Precis innan vi kommer fram så känner jag att det börjar göra ont i hälen och när vi väl är framme vid busshållsplatsen kan jag knappt gå. jag lyckas alltid vi gick iag på bussen och kom til stan där jag skulle till bibblan, dock kunde jag knappt röra mig framåt. Ängeln kommer fram igen och vi byter skor så jag får ta hennes som är lite större. Jag kan nu gå och går till bibblan medans hon hämtar lite stuff hos sej. Bibblan gav btw NADA! Evelina får minimal ångest! okej åter till ämnet, jag går iaf tillbaka till tacobar och möter angelica och vi köper varsin sallad där. SKITGODA jag rekommenderar starkt! Vi drar hem och käkar och jag ringer syrran och säger att hon måste hämta mej innan träningen för jag kan inte gå till bussen....jag ska dock träna men det är en annan grej. Hon säger att hon plockar upp mej på vägen, Efter salladen blir jag as usual sugen på choklad och jag får låna skor och går ut och "rastar" dem. Puss på skorna. Sedan kommer syrran och jag stapplar fram där på jättelåga klackar för att jag inte ville sno med mej angelicas skor. Alla som såg mej måste trott att jag aldrig stått på ett par klackar förut men till er alla jag hade skoskav!


På träningen så använde jag typ 6 plåster för att skorna inte skulle skava upp större köttsår änb vad jag hade. Mums vad fint. Jag klarade iaf passet och väntar nu på att mamma ska plåstra om mej och tycka lite synd om mej.


Nu ska visst alla kolla beck här så jag joinar.


LOVE <3
Evelena.

Kommentarer
Postat av: aaaaaa

menhur viktigt är det inte att rasta skor då? :D

2009-03-11 @ 16:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0