skola, fenomen och så lite shopping!

Skolan idag var väl inte så väldans ansträngande. Eller bussturen till skolan var jobbigt för mej men det är inte så viktigt. Var mest tvungen att säga det.

Väl i skolan hade vi engelska och vi har ju snart prov så det blev at digga musik och plugga. Jag peppar för vattenspridarn marie :P haha det är nog en av dem roligaste stunderna jag varit med om i mitt liv!
Efter det så skulle vi ha dansuppvisning så vi övade liter snabbt och drog sen upp till PM för att dansa upp. Jag glömmer såklart typ första rörelsen men jag tycket vi var bra ändå. :D

Sen hade vi lite idividuella val då alla blev arga på stackarn anders....jag brydde mej inte utan satt mest och var överhettad.

Efter lunch så åkte vi till Lkpg mitt hemland <3 och kollade in fenomenmagasinet. Plus attt alla gick till cloettaboden. JAG KÖPTE INGET JAG ÄR DUKTIG!

Efter att vi slutat så tog gullan och jag bussen ner mot stan. Jag hoppade av och fick säga hejdå till gullan, vi kommer inte ses på 1 månad typ. KUL? not really. Puss gumms kommer sakna dej <3

Jag vandrade iaf runt på stan och fick ihop detta:
- Body med blomor i rosa
- Body med blommor i gul/vitt
- Tajts med blomor i gul/vitt
- Svarta skor
- Blåa skor
- Spetshårband i vitt och svart
- Örhängen
- Skjorta till praktiken
- Vit och rosa randig body
- Vit T-shirt
- Rosa halsduk
Och en mascara till angelica. (nu får du ha dåligt samvete, som vet att du stödjer mej) hihi


Nu måste jag verkligen plugga engelska!
Seeyaah <3
Evelina


Kommentarer
Postat av: Jojjoooo

Pfft, duktig är man om man köper något.

2009-03-15 @ 01:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0