synd för er då

........trist att alla är så negativa till praktiken då. Va fan ta vara på den här tiden och tänk att det är något vissa aldrig kommer få göra. Jag tycker det ska bli askul och jag vet att några andra också tycker det. Men pallar fan inte läsa allas bloggar om hur tråkigt det är och hur mycket dem längtasr hem. Tänk positvit du kommer ju ändå inte komma hem fortare för att du klagar eller hur?


Nu ka jag fortsätta packa och sen träna!


Vet att alla kommer hata mej nu men whatever
Puss.

Kommentarer
Postat av: F

Praktiken är fett najs (Y)

2009-03-20 @ 19:51:26
Postat av: Olivia

Vadå tråkigt :O

Jag och mina fem småväskor ;) och Fabian så klart har de kanon! De får ni säkert med! Fint väder har vi här i norge iaf. Trevlig resa!

Jag tänker så här, vi åker bort och får lite riktig vinter med snö och så när vi kmr hem är slaskblasket borta och våren där!

2009-03-20 @ 22:57:37
URL: http://anthoferbrandt.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är skillnad om man har pojkvän, Evelina. Det är lite mer att längta hem till ;)

2009-03-21 @ 22:46:54
URL: http://juliaax.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller hur en dels bloggar är så klagiga, spela roll om man har pojkvän eller inte man måste väl ha ett eget liv som inte bygger på andra. Fel skol val om man inte klarar det! Haha läs min blogg så läser jag din ;) JAG OCH EBBA HAR DET BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!

2009-03-21 @ 23:46:06
URL: http://jhsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0