telefonmorgon, inställt tåg och pannkakor och snöstorm

Min morgon börjar med att jag går upp när klockan ringer, vid halv 10. hurtigt. sen fixar jag iordning mej och går ner för att börja ringa runt till olika ställen för att hitta ett sommarjobb och en praktikplats. Från cirka klockan 10 till klockan halv 12 sitter jag nonstop i telefonsamtal med diverse olika personer. Jag får inte ett enda positivt svar. Jihuuuu evelina är såååå lyckad!

När klockan då är halv 12 åker jag till vikingstad för att ta tåget....som inte går. KUL jag får åka hem igen och ta bilen eftersom jag skulle missat bussen till skolan om jag tagit nästa tåg. Skönt för mej iaf att åka bil till skolan :D.

När jag kommer till skolan har vi Aupair kurs där vi ska laga alla sorters typer av pannkakor, jag, angelica, olivia och lollo får göra amerikanska pannkakor. Fett najs.

Sen när vi tittar ut ur fönstret så är det typ snöstorm och när jag ska hem så får jag köra assakta för att inte köra av vägen. Vilken myyysig dag! Sen har jag och syrran tränat också och jag har börjat mitt nyttiga liv, Eller det börjar imorron :)

Nu ska jag kolla andra avenyn <3 pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0