träning och chokladbollar

Efter att ÄNTLIGEN ha fattat matten tack vara syrran <3 så åkte jag och tränade.  Träffade cissi som jag inte träffat på aslänge, eller tisdags men innan dess vara det jättelängesen :/ sorgligt nog. Underbart att prata med dej iaf och jag ska boka upp dej när jag kommit hem från norge!




När jag kom hem så åt jag hemmagjord pizza som blivit över från nån helg. Gott. Sen fick jag chokladbollar behov och ställde mej och gjorde det. Alltid gott. Ska ha med till resan upp till norge.


Imorron ska jag cykla till chokladboden i Gamla Linköping och köpa lite choklad och sen ner till stan och köpa några dubbelhörlurar (så man kan lyssna två i samma typ :S)





Hoppas på fint väder så man kan glida i vårjacka och solbriller.

Natti <3

Kommentarer
Postat av: cissi

haha den där bilden har jag nog aldrig sett förut! coolt.. haha, men ha det så bra i norge nu. vet inte om du har åkt än men du får ha det bra i vilket fall som helst! haha :D puss på dig hjärtat<3

2009-03-21 @ 18:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0