Up here....

Innan jag åkte till norge bilderna:



Under resan bilder:
'


Vi är nu uppe i norge, i en OTROLIGT mysig "stuga"?

kanske var att ta i nu menmen. Jag kan väl inte säga att jag var jätteglad och nöjd när vi kom upp hit och blev ivägskickade till "det där" huset där borta för dem inte hade tid att visa oss. Vi fick hjälp av några som bodde berdvid som visade att vi kunde antingen sova i ett rum där det fanns ett handfat som alla i huset antagligen skulle använda eftersom det inte finns nån på toan....eller i ett minirum där det står en byrå. Efter minimala sammanbrott från min sida så fixade vi in massa madrasser i minirummet och la all vår packning i handfatsrummet. Efter att ha fixat lite så gick vi och åt. Det var dock inte så lätt att fixa vegetarisk mat dock så jag fick äta nån nudeltofuräksoja blandning och pilla bort räkor. (nej jag äter inte räkor även fast jag äter fisk, tyck vad ni vill) när vi kom hem så kom vi underfund med att vi inte kunde borsta tänderna eller tvätta ansiktet här så vi gick till hotelltoorna och löste det problemet. Sen gick vi och la oss och sov som änglar.

avståndet mellan vår säng och dörren, den går inte öppna helt...haha lyckat läge

Vi var lediga dagen efter och åt en god frukost, men fick ingen lunch...vi tyckte det av rlite märkligt menmen löste det med lite nötter som angelica var hård på :). Vi gick även och hälsade på Natalie och Lollo som hade avklarat sin första dag och ville höra hur vi hade det. Vi fick även kolla in deras otroligt lyxiga rum (enligt angelica och mig) vill slicka på deras toa och dusch! Eftert besöket gick vi och åt middag och gick hem och kollade SATC i sängen. Mys <3

Måndag: Började jobba vid 12 och fick en jätte bra rundvisning av lars som var hur snäll som helst! jag är lyckligt! Vi har även underbaraste jobbarkompisarna som är hur snälla som helst :D Allt detta kompenserar att vi int ebor som prinsessor men wtf vi ska ju bara vara här i 3 veckor så det löser sig. Jag har precis städat så nu är det ordning och reda här med.


Tisdag: Jag börjar kl 7 och ska ordna med fukost och anglelica börjar vid 3 då jag slutar :/ lite segt att jobba om varandra men det klarar vi.


Snart ska vi kolla andra avenyn eftersom vi har internet :) Måste berätta att vi får använda gymet hur mycket som helst (evelina hoppar av glädje) Plus att vi får vara på spat och få behandlingar :) Som en puss på mun!


Nu ska vi kolla AA sen ska vi sova.

Puss på mamma, pappa och syrran. <3
skönt att prata med mamma idag.

Tackar gud för att jag har världens bästa vän med mig här uppe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0