Vårkänslor och storstädning

Jag gick upp tidigt idag för att åka och snacka med en person sen blev det stan och kolla massa kläder som jag blivit kär i...

Tog tåget med marie och olivia och sedan bussen, i skolan vbar det storstädning på G och Angelica och jag låste in oss i strykrummet eller vad det är och strök hela eftermiddagen. Kuuul <3 hih

Har varit och tränat ikväll också. Känns bra, ska fixa det här nu.
Orkar inte må skit över småsaker så ska ta tag i mig själv.



Knäppte massa bilder i solen...möjsigt.




Så jävla underbart allt kan vara, tills allt går åt helvete igen.

Jag vet inte hur jag ska förklara hur mycket ni betyder för mig. Kommer inte palla att vara borta från näst intill alla i 4 veckor. Jag kommer klättra på Angelica efter ett tag. Jag kommer äskert inte ens få träffa henne om dagarna för att vi jobba rolika. Jag har ångest. Vi kommer säkert bara få vara tillsammans när vi sover. Kanske inte ens det för vi ska sova i singelrum kanske, Bli inte rädd om du vaknar och jag ligger bredvid dej bara så går allt säkert asbra <3

Nu ska jag sova.
Puss och godnatt
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0