1 Maj alltså...

Valborg blev hellyckat tycker jag :) Hade mina bästa vänner med mej så kunde ju inte direkt bli dåligt.

Åkte hem med angie till gullan efter skolan, vi tog tåget från mjölby till tanås och så träffade vi J.K på tåget. Vi kom till tranås och efter en låång vandrig så var vi framme vid huset. Alla fixade upp sej lite sen så åt vi och spelade lite kubb och hade allmänt trevligt. Vi drog till stan vi 11 och var där ett tag. Sedan sov jag, angie, fabbe och J.K i en dubbelsäng, trångt och mysigt.

Angelica och jag vaknade vid typ 9 och då hade varken hon eller jag något täcke typ, plus att angelica låg på mej för att det avr så trångt men vem klagar? Jag gillar intimitet ;) Vi bestämde oss iaf att vi skulle gå upp och ta tåget hem och när klockan är halv 10 så ringer jag och frågar när tåget går och det visar sig att det gick om en kvart eller om två timmar och vi skulle int ehunnit gå så vi stannade och mös lite med foilket, käkade frulle och sen blev det att vi åkte ut med gullans båt och dem släppte av oss vid hamnen nära tåget :)











Jag kom hem vid halv 1 och la mej och solade :) upptäckte att när jag äntligen har börjat hantera att det kryper vanliga små svarta myror på filten jag ligger på så rasar allt när det kommer en enorm pissmyra och är på väg upp på mej, jag hoppas upp och pappa bara kollar och skrattar åt mej, lyckat evve. Måste övervinna min insektsskräck!

'




Vid 4 så tog jag bilen till träningen och efter träningen blev det att komma hem käka lite fort och sedan dra till vikingstad där angie och några killkompisar till henne var, har fan aldrig skrattat så mkt tror jag...cyklade hem och sitter nu och kollar massa bilder.

NU är jag trrött.
Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det var kul att du kunde komma! :D

Lyckad kväll! :)

2009-05-02 @ 17:11:33
URL: http://juliaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0