allt åt helvete...

Sitter och läser allas bloggar och blir bara deprimerad. Kul. Alla är jätte positiva och har antingen asbra betyg=linnea eller har massor dem ska göra i sommar=linnea. (Inget negativt här jag är stolt över tjejen!) Haha jag vill också hitta på massor men the big promblem is att jag inte har nåra pengar. Kul liv.

Just nu mår jag bajs för att allt är jobbigt. Vi får inga svar på vad vi har för betyg i någonting typ, vill ha mvg i engelska men det kommer jag säkert inte få bara därför :/ vill gå på nån slags diet så jag kan må bra också, inget verkar ju hjälpa den här skiten. Fan, jag orkar inte mer. Kanske ska låsa in mig på mitt rum i ett halvår och bara plugga det löser ju två av mina problem iallafall.

En ljusglimt är iallafall att jag sprang blodomloppet igår. Det var jättekul och jag sprang fortare än vad jag trodde, det var antagligen bara för att man sprang med så många och ville springa om en person hela tiden så man peppades att öka tempot. Fick iallafall en medalj så det känns ju bra.

Ikväll blire mysnight med farmor,farfar och mamma och pappa :)

Min sommar kommer spenderas till att umgås med dem som betyder mest. Ni vet vilka ni är. puss på er.

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahaha. sötnos. jag är fett avundsjuk på dig som ens orkar springa mer än 10 meter utan att få håll, hjärnsnörp, halsbränna, cancer.. typ. dom jag får av att ens röra mig :D heh. jag tycker du ska ragga pengar av dina föräldrar till i alla fall hultsfred eller emmaboda. biljetten till E ligger på 800 och tåget tur och retur 400. hultan ligger på 1,5 men tar inte så lång tid om man får skjuts. snälla följ med till emmaboda? :D din släkt är dum som ska vara med dig ikväll. jag ville på hamnfesten :[

2009-05-29 @ 15:59:40
URL: http://kamasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0