I´ve been thinking...

Så har man varit hurtig första gången idag, var ute och joggade 5 km för att träna upp mej inför blodomloppet. Gick väl sådär, menmen kommer säkert springa så jag spyr när jag väl är där så hoppas det går lite bättre då.

Idag blire plugg, ska försöka börja med Aupair inlämningen :S fattar inte riktigt uppgiften men jag får väl försöka i guess. Ikväll blire som vanligt träning på cattis pass :] det är najs.

Juste! Måste berätta om min happening igår när jag var ute och promenerade. Jag var påväg hem och gick på en liten grusväg in the middle of nowhere. (det är här jag bor typ) iallafall så börjar jag höra att det brummar bakom mig (jag har musik i öronen) men tänker att det säkert är en bil eller traktor eller nått sånt, men brummandet förtsätter så jag vänder mej om och se att det kommer en MC så jag går lite åt sidan så den kan åka förbi. När den väl åkt förbi kommer nästa och jag kände typ på mej att det skulle vara hundraelva motorcyklar till me som tur va var det inte det utan det kom bara en till, men han vände sig om precis när han passerat mig och peckar bakom sig på passagerarsätet. Haha jag var så chockad att jag bara skakade på huvudet och log. Haha jag undrar vart jag kommit om jag hoppat på och åkt med....

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0