Imorron händer det.

sitter i skolanoch har precis haftett lite geografiprov. Pussigul på det vet int ehur det gick...menmen. Snart åker gullan och jag till the big apple, eller okej linköping men händå. Vi ska träffa angelica, käka sallad (jagvill) och bosses :) mmgrr.

Sa hejdå till mamma och pappa imorse, mamma blev typ tårögd..(jag var faktist bort tre veckor förra gången och du grät inte ens när jag kom hem) hallå! menmen fick skjuts av pappa till tåget eftersom jag hde resväskan med moi. Åkte buiss med den och gick sen hem till Gullan innan skolan. Efter lkpg åker gull och jag tebax till vassna och funderar på att skita i att gåoch lägga oss utan bara vila med kläder på :P smart sagt gullan :D haha



Nu ska jag snart dra!
Vi höras om en vecka då jag chillat färdigt i Berlin och Skottland.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling du kan vinna

En vin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0