Ledig, forex, plugg, träning.

Måste bara säga att alla borde kolla på OTH avsnittet som gick igår. Jamie är den klokaste jävla unge som finns. Fan vad jag grät.

Idag ville jag sova hela dan men tvingade mej upp eftersom jag måste plugga på matten som jag fattar nada av. KUL. Plus att jag skulle till Forex för att växla pengar till resan. Träffade pernilla där så vi stod bredvid varann och sa typ samma saker hela tiden. Gulligt. Åkte hem igen och ska väl börja plugga matte och geografi först och främst, sen packa om jag hittar nån resväska. Och ikväll blire träning as usual.

Pussinuss.

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag vet visst är det konsigt. men jag pluggade massor som in i helvete till varje prov och har satt mvg på alla prov jag har haft i matte utom ett där jag fick 2 poäng från mvg så hon sa typ att "ja du kan nog prestera hur som helst för jag tänker ju ändå på majoriteten av proven och du har ju bevisat att du kan allt" hehe ;) bättre än språkarna är jag tillochmed :D

2009-05-11 @ 13:24:09
URL: http://kamasu.blogg.se/
Postat av: cissi

stackare som fick det så.. Varför vill inte folket ha det du säljer då? och vad säljer du för övrigt? Tycker du gör helt rätt, funderar lite över hur jag ska göra också faktiskt.. Man säljer ju i princip bara onödiga saker ändå :P saknar dig snutt <3

2009-05-12 @ 20:06:08
URL: http://cissijonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0