Update.

Var ett tag sedan man skrev men jag har ju varit på resa med skolan så har inte haft tid direkt. Har iallafall haft det asbra i skottland och tyskland :) Bilderna finns på facebook så kolla där!

I torsdags blev det att ta det lungt och sen träffa marie på kvällen och driva runt i hennes car och sen åka hem till mej för lite movie :) mys

I går så var det plugg, strömavbrott, hagel, åska, träning och sen middag hos farmor och farfar som är så oroliga att vi inte ska överleva nu när mamma och pappa är ute och åker :) Dem är för söta <3

Idag så har jag fått massa plugg gjort igen och sen varit ute och sprungit/gått. Kollat lite tv också och ska snart ta tag i plugget igen så jag får det gjort.

Ikväll vill jag ut på krogen men syrran är ju inte alltför pepp och angie är ju i barcelona så det blir nog att chilla med syrran och kolla lite film kanske.









Nu blire plugg igen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0