Yesterday....

NP:t igår gick piss, iallafall hörförståelsen :S fatta nada menmen.

Tränade efter skolan på Christoffers intensivpass. Asså fattar inte hur människan orkar göra alla övningar. Sjukt.

Pappa hämtade mej och vi åkte och hämtade bilen som varit inne på lagning. Jag höll typ på att få vattenplaning när jag körde. High puls ett tag där. Hem och laga lite mat åt mej sen kom pappa med pizza till sig.

Satt och gjorde HiB hela kvällen samtidigt som jag satt och suktade efter Mr Smith.

Idag gick jag upp vid kvart över 7 för jag skulle klippa mej, frissan lockade hela mitt hår och gav mej massa komlimanger. Glad tjej. Hon snackade om vilken grym baluppsättning man kunde göra på mej så det kanske blir så att hon gör den. Om jag nu får nån att dansa med nästa år :P

Pics.








Puss och Kram på er gott folk. Nu ska jag deppa sönder över min opepphet.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0