Det är i Vadstena det händer!

Kommmer cyklande jättefridfullt mot korpen och vad händer då? Jo först ser jag en kille i huvtröja börja springa ikapp med mej typ så jag bara what? men fortsatte cykla, sen när jag kommer förbi hörnet så åker en polisbil just iväg (tur att jag hade lysen på cykeln) och sen åker jag förbi sjömagasinet och där i öppningen står några (skumma) killar. Jag cyklar förbi och hoppar av cykeln, vänder mej om för att låsa och ser att dem börjar gå mot mej. Tittar ner och fumlar med låset, tittar upp igen och då har dem vänt och hoppar i en (skum) bil. Haha jag klarade mej för den här gången iallafall. Men lite spänning var är kul i vardagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0