Ullared!

Vaknade vi 2 av att jag fick ett samtal, tackade nej till erbjudandet jag fick. Komer knappt ihåg vad vi pratade om. Kändes som om jag hade varit asfull när jag pratade med honom men jag var nog bara väldigt trött.

Vaknade sedan igen (fett rädd) för att det knäppte ute i hallen/vardagsrummet/köket. så stängde snabbt dörren för att inte se nått jag inte hade velat se. Visade sig dock nu på morronen att det är vår älsskade fläkt som spökar med mej.

Klockan är nu 05.46 och jag har hunnit duscha, blåsa håret, klä på mig, sminka mig och äta frukost. YeY!




Snart kommer mamma och syrran <3 då åker vi till Ullared :]

Tack till Mimmi och Clara för mysig fest igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0