Ensam kväll i lägenheten

Efter skolan drog Denise och jag till mima (standard) sjungandes på I´ve got a feeling (standard) hon handlade mat åt mej så jag överlever veckan. snällt bruden ;)

Åkte hem och bytte till träningskläder och cyklade sen ner till träningen och körde ett Steppass. Sjukt jobbigt, man känner ju att man lever lixom. Ville hugga av mina ben ett tag där. MEN jag överlevde ju.

Nu har jag ätit och sitter och kollar på Simon och Thomas just nu, och pillar med Gullans och mitt PA. Vilken röra förlåt alla 3:or :S

Ska nog duscha snart får se om Angelica kommer hem ikväll och skrämmer mej eller om hon kommer imorgon :) Spännande!



göll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0