Freitag

Min dag har faktist varit ganska händelserik för en gångs skull :)

Hade typ prov idag, satt i 3 timmar och försökte få ner massa info på högst 5 papper, svårt! Efter lunch så chillade vi runt och provade studentmössor :D gaaaaalet jag tar studenten om lite mer än ett halvår.

Vid två så gick jag hem till lägenheten och räddade Angelicas anteckningsblock = jag borde ha en hedersmedalj :P

Syrran dissade och jag fick åka buss hem och fick sen skjuts av mami, hjälpte henne handla till oss och mormor efter det. Myys att träffa mormor <3

Sen hem och laga pizza :) Har just ätit och kollar på IDOL right now

Killarna är heta

LATER!

Kommentarer
Postat av: angelica

JAAA! tapperhetsmedalj!!!

2009-10-09 @ 21:36:47
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0