Misshandel

Jaa nu vart ni allt lite intresserade va?! Haha eller inte..

nae jag har inte blivit misshandlad utan det är alla träd som finns på vår trädgård som har fått sig en omgång. I Lördags så städade jag hela vår trädgård på löv. Asduktig var jag, sen dagen efter när jag tittar ut är det precis lika jävla mycket löv som det var innan jag rensade upp. Hur jävla bra kändes det då???? Piss!

Så efter att jag käkat frukost så gick jag ut med en kratta och misshandlade träden tills dem darrade :] nu är det massa löv på marken och bara lite kvar på träden. Nån gång i veckan ska jag rensa ännu en gång och då ska det vara sista gången!




<3





jag behöver lite kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0