Sjukhuset.

Tidig morgon. kall morgon.

Gick ju ut en kvart innan bussen kom eftersom jag ville vara säker påp att jag inte missade den, den va rju såklart försenad så fick vänta i typ 25 minuter i bara en tjocktröja. Det avr ganska kallt.

När bissen väl kom så pluggade jag lite tyska glosor och sov lite i värmen.

Sen kom jag fram till sjukhuset, gick till öron, näsa, hals avdelningen och sen blev det väntrummet. När man gör sjukhusbesök så består det fan mest av att sitta i väntrummet. Iallafall, fick göra en hörselundersökning ioch sen träffa min doktor, han typ viftade bort mej innan jag hann berätta vad problemet var, menmen han sa att cystan inte hade kommit tillbaka och att jag alltid kommer ha lite nedsatt hörsel på vänsterörat. Nu har jag en ursäkt till att jag säger va? hela tiden.

Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0