UpDate

okej hade tänkt uppdatera när jag kom hem från skjutsningen men var för trött.

00.55 åkte jag till M-slätt där jag hämtade fulla vuxna.
01.15 lämnade jag av mamma och pappa utanför huset så fick dem vandra hem, jag fortsatte till Rimforsa för att lämna av Jörgen och Malin. Mycket intressant resa måste jag säga :] alltid lika kul att skjutsa dem!
01.50 Lämnade jag av Malin, Jörgen vill dock följa med hem, för han som han så fint formulerade det "skulle ju sova i Mickes säng jueeee". Sweet eller vad. Men malin sa till honom att han skulle stanna hemma. Så jag fick åka hem aldeles ensam, vilket iuförsej var tanken.
02.20 var jag i Vikärr igen och livrädd i mörkret.

02.40 sov jag gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0