Helgen

Min helg har varit mycket händelserik :)

Jag åkte hem på fredageftermiddagen och duschade, åt och fixade lite, åkte sen hem till Linnea och funderade ut vad vi skulle ha på oss (linnea är den slowigaste) Efter speedat förkrök drog vi ner till stan och mötte massa folk som vi röjde platå med. Efter förlust av 2 skor som tillhörde linnea vandrade vi hemåt och blev dödade på vägen ( not )


Lördagen spenderades mest med att återhämta sig och titta på twilight!! medans linnea badade sina sönderklackade fötter. Jag åkte hem till syrran och chillade tills mamma och pappa kom hem från deras mini ride med husbilen.

Söndagen spenderades med att inhandla massor kläder :):):) Har nu en förnyad garderob! Mamma åkte percis hem från min vadstena efter att ha varit här och hjälot mej att sätta upp lampor och mysa med mig med baguetter och massa annat gott :)

Sitter just nu och tittar på "kärleken checkar in" sweeet!

Ska packa in alla kläder nu också!

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0