Hemma i lilla Lejnköping :)

Kom precis hem till mitt beloved hus :) mamma stökar runt och säger åt mig att duka och pappa håller ig i bakgrunden och äter mat istället. Precis som vanligt asså...syrran är på träning så ska snart åka och hämta henne och skjutsa henne till nån freunde jag är så jävla bra som träna tyska i min blogg, daah! (säkert stavfel)

Ikväl blire det alltså att bara åka massa bil, ska skjutsa mammi och pappi hem från nån komikergrej och så..menmen jag är glad för jag får köra bil :)

Nu ska jag fortsätta äta mitt godis och ladda upp bilder från nollningen :)

Later!

Kommentarer
Postat av: angelica

freunde betyder pojkvän :D

2009-09-11 @ 20:10:33
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0