And then this bad part

Nackdelen med att det bli varmt är att alla äckel djur kryper fram ur sina hålor. Jag har verkligen fobi för spindlar. Klarar inte av dem. Om jag ser en i mitt rum kan jag inte vistas där inne på typ en vecka om jag inte dammsuger verkligen alla ställen dem skulle kunna gömma sig i. Förra sommaren sov jag ganska ofta ute i soffan pga dem krypande sakerna. Iallafall varföre jag drar upp det är för att det var en megaspindel i badrummet som manmma fick ta bort så nu har jag granskat alla vrår flera kan gömma sig på och HOPPAS att jag kan sova inatt. Hela kvällen har det kännts som om det kryper på mig !

Imorgon kommer hela dagen bestå av att plugga tror jag, och packa lite kanske. Åker ju tillbaka till Vadstena på söndag och för en gångs skull vill jag faktist inte det. Vill stanna i Linköping och ha sommar. ELLER vara på Mallorca med DE bästa^^

Godnatt på er. Hoppas ni får sova ostört.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0