Evelina är hemma nu.

Har aldrig varit så sliten som jag var igår men alla låder är i mitt rum resväskorna packade (lite kvar bara typ tvättade kläder) känns skönt att vara hemma igen faktist.

Vaknade typ vid 8 imorse, behövde lite sömn för att bli back in work. Så när jag öppnar datan och går in på MIN mail (inte skolmailen då asså) så har jag fått ett mail av nån david perez lalal som frågar om vi ska komma på praktik?

Dear Evelina:

Are you going to come for taking your period as a trainee ? Will you come on April 26th ?

Regards

Joaquín Pérez Cano

What lixom, är det här praktikplatsen vi ska till eller är det nån som angelica och jag mailat med.( vilket jag antagligen skulle komma ihåg och vi har inte fått nått svar från spanien) Fattar nada!

Kommentarer
Postat av: angelicaa

låter konstigt, men jag har inte fått nått sånt :S höhö. men har du svarat på det eller?

2010-04-24 @ 17:35:48
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0