Heldag

Ganska trött nu asså efter att ha varit på helspänn unde rhela min cykeltur i mörkret. Det är nackdelen med att bo på landet asså.

Min dag har varit jättemysig med Cissi. Vi träffades på stan och vandrade runt lite och stötte på Kristin. Sjukt länge sedan och det avr verkligen kul att ses. Vi tog en fika tillsammasn på EH och när kristin for hem gick vi ner till Kerstins hudvård så jag kunde köpa ett nytt ansiktsvatten. Med det avklarat blev vi hämtade av Alex och åkte till deras balträning. SJUKT vad mycket dem ska kunna. Vissa studenr såg det ut som myror som myllrade runt för de snurrade så mycket^^Duktiga var dem iallafall

Cissi och jag gick sen till Platå där vi satte oss i VIP soffan med en cider och kollade på den OTROLIGT spännande matchen mellan LHC och Djurgården. När vi fått nog av spänningen gled Cissi hem med Alex och jag smög iväg till pernilla där Denise, Angelica och såklart Pernilla var redo för utgång på sliver. Jag kände mig inte överpeppad på utgång så jag avstod men satt och snackade till dem skulle dra ut. Då tog jag bussen hem efter en snabb marsch till Bussen =) Hela tiden med Angelicas peppande ord, du kommer "hick" hinna "hick" med bussen "hick". Cute.

Cykelresan hem var somsagt läskig men jag överlevde :) Nu mår jag asilla och har ont i magen eftersom jag inte ätit nått sen klockan 1. Orkar inte göra mat nu så ska väl lägga mig istället





Det här var jag idag. Med mina nya svarta Jeanstights som typ sletssönder mellan benen av att jag cyklade 2 kilometer?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0