Hemma

Nu är jag hemma efter en heldag på Ikano.

Anställningsintevjun gick väl, hmm......konstigt! Haha så jäkla fail. Kommer till berg och träffar en kvinna jag ska möta där, mannen är lite försenad så vi börjar småprata lite. Hon frågar om lite alltmöjligt och jag berättar om lite alltmöjligt. Efter ett tag så har vi kommit in riktigt på slussvaktar ämnet och hon säger att vi kommer ha en introduktionsdag den 16 maj. Då avbryter jag såklart och säger att jag är på praktik på Mallorca då så jag inte kan komma. Hennes svar är "Jaha då var det kört då". "Om man inte kommer på den kan man inte få jobbet" Jag bara eeeh okej, men tack iallafall då. Och hon säger "det var jättetrevligt att träffa dig!".
Lite lagom chockad lixom^^

Ringde mamma som var hemma hos Agnes, saknar den tjejen asså...

Efter detta öhm misslyckande så åkte vi till Ikano och shoppade sönder mammas plånbok =) Ni ska få se sen!

Nu ska jag skaka rumpa till musiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0