Hemsk mardröm och Spanien!

Drömde att vi kom dit och började med att servera. Vet inte var jag fått det här ifrån men har iaf hört att om man tappade sitt förkläde så var det som att klä av sig alla kläderna, vad gjorde int ejag då tro? Tappade allt och låg på golvet för att jag snubblade på dem. Hemskt verkligen. Sen kommer chefen och först skäller ut mig sen tar han mig bakom nått? och läxar upp mig och säger att jag ska jobba med att sitta på samma ställe hela dagen varje dag och undersöka om det stället är rent? What lixom. Iaf så hade jag fått veta att det stället där jag satt var det sämsta som man kunde hamna. Undra om jag får MVG i omdömet efter praktiken?

Kommer ha ångest hela första dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0